Hotel Castel Dracula, prima unitate de cazare din România dedicată Contelui Dracula, ridicată în anii `80 în Pasul Tihuţa a fost scoasă la vânzare cu suma de 7 milioane de euro, cu TVA.
Complexul hotelier se întinde pe mai bine de 16.500 de metri pătraţi, doar construcţia având 4.097 de metri pătraţi. Hotelul are trei etaje, parter şi demisol şi conţine două bucătării, o cramă, un restaurant, o zonă cu biliard o terasă şi o zonă specială de agrement unde este amplasat „cavoul” contelui Dracula.
Hotel Castel Dracula are 140 de locuri de cazare, dispuse în 63 de camere şi trei apartamente. De asemenea, complexul hotelier are propria staţie de captare şi tratare a apei, staţie proprie de epurare a apelor uzate, un depozit de carburant şi terenuri de sport.
Încă din anii `80, turiştii străini au căutat acest hotel special, care coincide cu locul unde Bram Stoker a plasat casa Contelui Dracula, în romanul său cu acelaşi nume. Interesul turiştilor pentru această locaţie nu a scăzut, crescând în ultimii doi ani numărul acestora, dar şi cifra de afaceri, după cum spune administratorul hotelului Ana Maria Muscar. Aceasta spune că decizia de a vinde are legătură cu lipsa bugetului pentru dezvoltarea părţii de agrement, care este tot mai cerută de către oaspeţii castelului.
„Nu mai ţinem pasul cu pretenţiile turistice pe partea de agrement. Cerere este, însă trebuie făcute aceste investiţii şi pe partea turistică şi de agrement şi în momentul acesta nu este buget pentru aşa ceva. În ultimii doi ani a crescut numărul de turişti şi cifra de afaceri, interes este”, a explicat administratorul Hotel Castel Dracula, Ana Maria Muscar.
Printre lucrurile pe care le-ar dori turiştii care ajung la Hotel Castel Dracula se numără, conform administratorului, un SPA, o fermă turistică sau o bază sportivă, lucruri care să le asigure o activitatea şi să le ocupe timpul în zilele în care se află acolo.
Hotel Castel Dracula a organizat ani la rând evenimente dedicate turiştilor care îi călcau pragul. Cele mai spectaculoase aveau loc de Halloween, când în Pasul Tihuţa veneau turişti din toată lumea. Evenimentele erau presărate cu concerte, teatru „draculist”, show-uri cu foc şi acrobaţii.
Se pare că deja au apărut investitori interesaţi de acest obiectiv. Este vorba despre un investitor străin, care vrea să reîmprospăteze brandul, dar şi să facă investiţiile necesare.
„Sunt persoane interesate. Suntem în faza de negocieri, urmează să vină să vadă complexul. Ar vrea să reia evenimentele pe care le organizam noi, să reintre pe partea de tururi turistice. Sunt interesaţi să menţină brandul, iar pentru noi a fost foarte important să ne spună asta. Vor să investească într-o reîmprospătare a brandului”, a mai spus Ana Maria Muscar.
Anunțul de vânzare al proprietății poate fi văzut AICI !
CITEȘTE MAI MULTE PE: Adevarul.ro
Niciun comentariu
Trimiteți un comentariu