O dorneancă a fost tâlhărită în fața casei sale, de un individ cu fața acoperită.
Vezi ce știe ChatGPT despre Vatra Dornei! Am luat la întrebări aplicația ”minune” de inteligență artificială și am rămas surprinși! 🙂
Medicii din Iași au reușit să replanteze piciorul copilului lovit de tren la Vatra Dornei după o intervenție de 13 ore
Black Friday eMAG 2022 - La ce oră începe cea mai mare campanie de reduceri din an?
Polițiștii rutieri din județul Suceava au fost dotați cu 9 aparate performante pentru testarea consumului de droguri
Deținătorii de fose septice care nu le-au declarat până pe 31 octombrie riscă amenzi între 5 și 10 mii de lei
Contractul pentru lotul al treilea al ”Autostrăzii Nordului”, între Vatra Dornei și Suceava, este pe cale să fie reziliat
Vacile maidaneze au fost strânse de pe străzile municipiului Vatra Dornei ca urmare a unei acțiuni a Poliției Animalelor Suceava
Cică autoritățile noastre au pus piciorul în prag și strâng vacile din oraș! Nu se poate așa ceva, când tocmai ne...
Publicată de Vatra Dornei Live pe Marţi, 2 noiembrie 2021
Animalele vor fi duse la un adapost din Floreni. Acestea nu au putut fi incarcate in camionul de transportat animale vii, astfel autoritatile au decis sa le mâne pana la adapost pe un traseu de aproximativ 15 km.
Publicată de Radio Dorna pe Marţi, 2 noiembrie 2021
Spitalul Vatra Dornei angajează medic specialist, consilier juridic, inginer, operator date, muncitor calificat și șofer
Așa arată spațiul de joacă din zona Mălinilor, pentru amenajarea căruia s-au opus consilierii locali PNL - PMP - USR+
Ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Vatra Dornei și comisiile reunite din data de 14.04.2021Ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Vatra Dornei și comisiile reunite din data de 14.04.2021
Publicată de Radio Dorna pe Miercuri, 14 aprilie 2021
- Consilierul Adrian Țarcă a propus în numele grupului PSD să fie alocată suma de 50.000 lei pentru amenajarea spațiului de joacă pentru copii din zona Mălinilor, spațiu care este în paragină de mult timp și care a tot fost uitat. Sursa fondurilor a fost precizată foarte clar și anume transfer din categoria de cheltuieli ”Reclame și Publicitate”, care a fost bugetată cu suma de 109.750 lei. Considerăm că administrația publică locală nu are nevoie de publicitate și executivul local ar trebui să se debaraseze de metehnele anilor trecuți, când se încheiau contracte grase de presă cu ”trusturile” locale pentru articole laudative și pentru a se închide ochii la nereguli. Amendamentul a fost RESPINS, consilieri locali PNL, PMP și USR-PLUS considerând probabil că este mai importantă publicitatea și nu spațiul de joacă, argumentându-și opoziția prin diverse scuze puerile și fără acoperire.
- Consilierul Adrian Dranca a propus în numele grupului PSD să se eficientizeze cheltuielile de personal precum și cele de întreținere și funcționare, iar astfel să se poată transfera suma de 150.000 lei pentru demararea a trei noi investiții. Este vorba de reabilitarea vechii clădiri a școlii nr. 4 (50.000 lei), schimbarea țevilor de apă de pe strada Mihai Eminescu și Luceafărului, care au o vechime de peste 60 de ani (50.000 lei) și reabilitarea străzii Miriștei (50.000 lei). Bineînțeles că sumele propuse nu sunt suficiente, dar la fel ca și pentru alte investiții era important ca măcar să se prindă poziție bugetară pentru acestea, urmând ca ulterior sumele să poată fi eventual mărite. La fel ca și precedentul amendament, nici acesta nu a fost acceptat de către majoritate și a fost RESPINS.
Amendamentele depuse de consilierii PSD la buget nu au fost acceptate - Fragment din Sedința CL Vatra Dornei - 14.04.2021🏫 Miercuri, 14.04.2021, a avut loc ședința extraordinară a Consiliului Local Vatra Dornei, iar cel mai important punct de pe ordinea de zi a fost dezbaterea și votarea bugetului local pe anul 2021. Acum aproximativ o lună de zile consilierii locali ai PSD Vatra Dornei au făcut o serie de propuneri de investiții care ar putea fi prinse în bugetul din acest an, unele dintre ele au coincis cu cele luate în considerare de executiv măcar ca și poziție bugetară în lista de investiții, dar altele încă nu și-au găsit locul printre priorități. (ℹ Detalii aici: https://www.facebook.com/PSDVatraDornei/posts/4066936093337024) Pe lângă propunerile amintite mai sus, consilierii PSD au depus în cadrul ședinței de astăzi două amendamente la proiectul de buget și anume: 1️⃣ Consilierul Adrian Țarcă a propus în numele grupului PSD să fie alocată suma de 50.000 lei pentru amenajarea spațiului de joacă pentru copii din zona Mălinilor, spațiu care este în paragină de mult timp și care a tot fost uitat. Sursa fondurilor a fost precizată foarte clar și anume transfer din categoria de cheltuieli ”Reclame și Publicitate”, care a fost bugetată cu suma de 109.750 lei. Considerăm că administrația publică locală nu are nevoie de publicitate și executivul local ar trebui să se debaraseze de metehnele anilor trecuți, când se încheiau contracte grase de presă cu ”trusturile” locale pentru articole laudative și pentru a se închide ochii la nereguli. Amendamentul a fost RESPINS, consilieri locali PNL, PMP și USR-PLUS considerând probabil că este mai importantă publicitatea și nu spațiul de joacă, argumentându-și opoziția prin diverse scuze puerile și fără acoperire. 2️⃣ Consilierul Adrian Dranca a propus în numele grupului PSD să se eficientizeze cheltuielile de personal precum și cele de întreținere și funcționare, iar astfel să se poată transfera suma de 150.000 lei pentru demararea a trei noi investiții. Este vorba de reabilitarea vechii clădiri a școlii nr. 4 (50.000 lei), schimbarea țevilor de apă de pe strada Mihai Eminescu și Luceafărului, care au o vechime de peste 60 de ani (50.000 lei) și reabilitarea străzii Miriștei (50.000 lei). Bineînțeles că sumele propuse nu sunt suficiente, dar la fel ca și pentru alte investiții era important ca măcar să se prindă poziție bugetară pentru acestea, urmând ca ulterior sumele să poată fi eventual mărite. La fel ca și precedentul amendament, nici acesta nu a fost acceptat de către majoritate și a fost RESPINS. ❌ În concluzie, ni s-a demonstrat încă o dată că orice propunere vine dinspre consilierii PSD nu este bună pentru simplul fapt că este făcută de PSD și suntem siguri că mulți dintre colegii consilieri nu ar fi avut nimic împotriva acestor amendamente dacă erau propuse de coaliția majoritară. Din păcate interesul de grup, de partid, dictează în Consiliul Local și asta nu este absolut deloc în beneficiul dornenilor, ba din contra. Sperăm ca această mentalitate retrogradă să se schimbe cu timpul și toată lumea să înțeleagă că doar interesul Dornei și al dornenilor trebuie să primeze și nu apărarea ”combinațiilor” și sinecurilor de partid. 📽 Vă invităm să urmăriți un fragment video din cadrul ședinței de astăzi care surpinde ceea ce am menționat mai sus. Cu drag de Dorna, Grupul Consilierilor Locali PSD Vatra Dornei Organizația PSD Vatra Dornei - președinte ing. Ariciuc Petru PS: Înregistrarea integrală a ședinței poate fi urmărită aici: www.facebook.com/radiodorna/videos/521797575487237
Publicată de PSD Vatra Dornei pe Joi, 15 aprilie 2021
Deputatul Mirela Adomnicăi la Antena 3: ”Există o mare lipsă de încredere în societate datorită modului haotic în care se iau și se comunică deciziile referitoare la gestionarea pandemiei.”
Intervenție la postul de televiziune Antena 3 - Deputat PSD Mirela Adomnicăi🎥 Vă invit să urmăriți intervenția pe care am avut-o astăzi la postul de televiziune Antena 3! Am ținut să menționez în cadrul emisiunii că există o mare lipsă de încredere în societate datorită modului haotic în care se iau și se comunică deciziile referitoare la gestionarea pandemiei. Autoritatea și încrederea nu se impun, ele se câștigă. Din păcate, de anul trecut de când am intrat în pandemie și până acum, prezumția de încredere în instituțiile statului, atâta cât mai era la vremea respectivă, a fost pierdută încet, încet, tocmai prin decizii luate greșit, neasumate și neexplicate. ✅ Guvernanții noștri pot lua ca exemplu gestul doamnei Merkel, care și-a cerut scuze în fața cetățenilor pentru deciziile greșite, ceea ce sunt convinsă că a determinat mai multă încredere în rândul populației și în viitoarele măsuri care se vor lua.
Publicată de Adomnicăi Mirela Elena pe Joi, 1 aprilie 2021
Cazul nerezolvat al bărbatului decedat în 2019 la Vatra Dornei după ce a fost imobilizat de jandarmi apare în raportul Departamentului de Stat American privind starea democrației în lume
ÎNCĂ O PALMĂ PENTRU DORNA: Elicopterul SMURD destinat intervențiilor montane care trebuia să ajungă la Vatra Dornei, va ajunge până la urmă la Câmpulung, a anunțat Gheorghe Flutur
O bază de intervenție montană cu elicopter SMURD va fi înființată la Vatra Dornei. (NewsBucovina.ro - 04.03.2021)
Elicopter SMURD pentru viitoare bază de la Vatra Dornei, recepționat de IGSU (StiriSuceava.net - 05.03.2021)
Demersuri făcute de Flutur pentru aducerea unui elicopter SMURD în zona Dornelor şi pentru un nou spital la Vatra Dornei (MonitorulSV.ro - 01.02.2020)
Județul Suceava în top 10 la nivel național, privind exodul forței de muncă
Cursuri suspendate pentru trei grupe de la Grădinița cu Program Normal (GPN) „Licuricii” Vatra Dornei după ce un angajat a fost diagnosticat cu COVID-19
Deputatul PSD Mirela Adomnicăi: ”Guvernul PNL-USRPLUS-UDMR a eșuat complet în sprijinirea IMM-urilor și a mediului de afaceri”
Antreprenorii români au ajuns la limita răbdării, iar actualul guvern de dreapta nu reușește nici într-un chip să vină cu soluții coerente la problemele mediului de afaceri. Măsurile economice de limitare a efectelor pandemiei după ce că au fost lansate tardiv, sunt acum gestionate catastrofal de Ministerul Economiei condus de Claudiu Năsui. În aceeași situație sunt și alte programe care ar trebui să vină în sprijinul antreprenorilor dar acestea sunt blocate sau subfinanțate.Cum răspund guvernanții noștri la nevoile firmelor românești?• STARTUP NATION - Din Februarie 2019 pana în noiembrie 2020 (când chiar s-a promulgat și legea privind modificările aduse programului), cel puțin 3 ordonanțe și legi, zeci de discuții, ghiduri, grile de punctaj pentru organizarea unui nou STARTUP NATION, cel puțin câte o declarație în fiecare lună cu promisiuni, că ”săptămână viitoare, luna viitoare”, dar rezultatul final în martie 2021 este zero.• Programul Comerț - martie 2021 = zero• Programul Micro-industrializare - martie 2021 = zero• Programul HORECA - martie 2021 = zero• Programul de Digitalizare - martie 2021 = zeroSituația este gravă și în cazul măsurilor economice destinate combaterii efectelor pandemiei:• Măsura 2 – Granturi pentru capital de lucru destinat IMM-urilor – Dacă se menține ritmul actual al ministrului Năsui, ar fi nevoie de 130 de ani pentru a se semna toate cele 13.500 de dosare admise, în ultima săptămână fiind semnate doar două contracte, fără a fi procesată nici o solicitare nouă. Și ca dezastrul să fie complet, cei care au trecut de furcile caudine ale admiterii/semnării contractului sunt sufocați de o birocrație aberantă în raportarea cheltuielilor, care trebuie trecute manual în sistemul de raportare, linie cu linie. De exemplu, pentru un restaurant pot fi 200 de facturi pe o lună, a câte 30-50 de linii de cheltuieli care trebuie raportate în sistem.• Măsura 3 - Granturi pentru investiții – Aici situația e și mai gravă, peste 27.000 de mii de firme cheltuind timp și bani degeaba. După ce că necesarul de finanțare este de peste 6 ori mai mare decât bugetul alocat, acum întregul proces se reia de la zero după ce programul a fost suspendat în urma scandalului public al intervenției ministrului Năsui în sistem și al înscrierii masive preferențiale a mii de firme în ultima zi – aspecte cercetate de DNA.În speranța obținerii unor răspunsuri, i-am adresat ministrului Năsui o interpelare prin care i-am solicitat în mod oficial numerele RUE aferente tuturor cererilor aprobate, respinse și plătite pentru Măsura 2 – Capital de lucru, pentru a vedea dacă s-au respectat ordinea depunerii evaluărilor și n-au fost favorizate firmele pe alte criterii decât cele corecte. De asemenea, am mai întrebat de ce sunt obligați beneficiarii programului Start-up Nation să intre în perioada de monitorizare de la momentul încasării sumelor de la oficiile teritoriale și nu de la momentul depunerii cererilor de rambursare/plată. Decalajul dintre aceste termene este în anumite cazuri mai mare de 8 luni, perioadă în care beneficiarii au fost obligați, pe timp de pandemie să își îndeplinească toate obligațiile contractuale referitoare la menținerea locurilor de muncă, grevând astfel activitatea lor economică. Aștept să demonstreze ministrul Năsui că “transparența nu e negociabilă”, după cum acesta tot susține.